اولین بار است که به این وب‌سایت می‌آیید. راهنما را مطالعه کنید!
x
موسسه خیریه محک

شهر ریاضی بازی-ریاضی

کم ارزش ترین رقم ناصفر عدد !n

–1 امتیاز
729 نمایش

برنامه‌ای میخواستم که سه عدد صحیح مثبت (n1,n2,n3) از ورودی دریافت کند و حاصل (fk(n1)fk(n2)fk(n3 را محاسبه نماید و در خروجی چاپ کند.

ورودی و خروجی: درتنها خط ورودی سه عدد صحیح مثبت دریافت می شود (۱ - ۶۵۰۰۰) و در تنها خط خروجی نتیجه محاسبه را نمایش دهد. به عنوان مثال ۱۰ فکتوریل برابراست با 3628800 که کم ارزش ترین رقم غیر صفر آن ۸ است و ۱۱فکتوریل برابراست با 39916800 که کم ارزش ترین رقم غیر صفر آن ۸ است و ۱۲ فکتوریل برابراست با 479001600 که کم ارزش ترین رقم غیر صفر آن ۶ است . بنابراین بایستی در خروجی عدد ۳۸۴ چاپ شود.( ۶۸۸=۳۸۴)

بسته شده با توضیح: حل شد!!
پرسیده شده شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ در C++ توسط ryh  
بسته سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ توسط ryh

جوابشو بگید لطفا

دوست عزیز، اگر بخش راهنمای وب‌سایت رو مطالعه کرده بودید، پرسش رو به این شکل طرح نمی‌کردید. دلیل این‌که واسخی هنوز به پرسش شما داده نشده همین موضوعه.
و اما بخشی از راهنمای سایت:

وب‌سایت پرسش و پاسخ مکانی برای ارائه‌ی یک راه‌حل کامل برای مساله‌ی شما نیست. بلکه هنگامی که شما مساله‌ی را حل می‌کنید و در میان حل آن به اشکالی برخورد می‌کنید برای کمک گرفتن از متخصصین به وب‌سایت‌های پرسش و پاسخ رجوع می‌کنید. بنابراین درخواستراه‌حل پروژه‌های دانشجویی یا کار درسی مدرسه به هیچ وجه درست نیست. در این مواقع خودتان دست به کار شوید و در هر قسمتی که تلاش شخصی شما نتیجه نداد به این وب‌سایت رجوع کنید.

قرار بود تمرینای کلاسیتونو تو این سایت نذارید دیگه...