اولین بار است که به این وب‌سایت می‌آیید. راهنما را مطالعه کنید!
x
موسسه خیریه محک

شهر ریاضی بازی-ریاضی

کدوم گزینه رو از بین حالت‌های به‌روز‌رسانی آدرس‌ها در Pathauto انتخاب کنم؟

0 امتیاز
230 نمایش

در بخش تنظیمات ماژول Pathauto و در قسمت َUpdate action سه گزینه برای به‌روزرسانی آدرس‌ها توسط ماژول وجود داره. کدوم گزینه رو انتخاب کنم؟

شما جهان خود را می‌سازید، همان‌گونه که در آن پیش می‌روید.(وینستون چرچیل)
پرسیده شده شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۲ در دروپال توسط A.Firouzi  

1 پاسخ

0 امتیاز

این بخش به شما کمک می‌کنه که در صورت به‌روزرسانی صفحه‌ای از سایت که آدرس مستعار داره، آدرس مستعار صفحه به‌روز شده چگونه باشه. سه گزینه برای نحوه بروزرسانی وجود داره:

  • Do nothing. Leave the old alias intact : در این روش آدرس مستعار قدیمی هیچ تغییری نمی‌کنه.
  • Create a new alias. Leave the existing alias functioning : در این روش آدرس قدیمی همچنان به این صفحه اشاره می‌کنه اما آدرس جدید با توجه به محتویات جدید صفحه ایجاد میشه. البته ایرادی که این روش داره در اونجاست که موتورهای جستجو با بررسی سایت شما به این نتیجه برسند که شما قصد تقلب در نتایج جستجو رو دارید و به این ترتیب به سایت شما امتیاز منفی تعلق بگیره که برای سایت به شدت ضرر داره.(برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پنالتی گوگل تحقیق کنید)
  • Create a new alias. Delete the old alias : این حالت که حالت پیش‌فرض ماژول قرار داره، باعث میشه آدرس مستعار قدیمی حذف بشه و آدرس مستعار جدید جایگزین اون بشه. این کار هر چند عیب روش قبلی رو نداره اما باعث میشه اگر وب‌سایت دیگه‌ای به این صفحه با آدرس مستعار لینک داده باشه، اون لینک دیگه کار نکنه و این هم برای سایت شما مطلوب نیست. برای جلوگیری از این مشکل هم توصیه میشه از ماژول‌هایی مثل Redirect یا Path Redirect استفاده کنید.
شما جهان خود را می‌سازید، همان‌گونه که در آن پیش می‌روید.(وینستون چرچیل)
پاسخ داده شده دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲ توسط A.Firouzi